tisdag 6 december 2011

Slutfest.

Sådärja SVT, så gör man en riktig slutfest! Över hundra personer, jättegod mat, tal som pågick i typ en halvtimme, vi fick till och med se lite bloopers och bakom kameran-material. Väldigt lyckat och alla var så himla mysiga och gratulerade mig till jobbet och jag hade jätteroligt. Det är konstigt att se alla så avslappnade, teamet uppklädda och sminkade och skådisarna i vanliga kläder och med inte så mycket smink :)
Lyckades inte ta en bild när alla fortfarande var kvar på restaurangen, här är klockan ett och de stänger och vi ska på efterfest.
Här är några fler. 
Går till Östermalm och efterfest! Vår kära maskör hade efterfest i sin lokal inte så långt från restaurangen. 
Där var det så här mysigt. 
Och det fanns blå hubot-drinkar. Våra hubotar har blått blod och det är maskören som vi var hos som tillverkar det :) 
Han hade även huvuden och läskiga saker i lådor. 
Och ett skelett. 
Och badrumslampan. Ser ni vilken svensk skådis det är en avgjutning av?
Det syns inte här, men nästan alla kom på efterfesten! Nästan alla skådisar och de yngre i teamet som fortfarande orkade festa vidare. Vi hade roligt! 
Underbara Lisette och jag! Hon är så mysig. Jag ska gå och se Romeo och Julia i helgen, jag bryr mig inte ens om jag får gå ensam. Måste se den innan den slutar! 

Tilde och David hittade lite speciell rekvisita. Snyggt. 
Sen var klockan helt plötsligt fyra på morgonen och jag har inte varit ute så länge på flera år. Gjorde det enda förnuftiga och insåg att jag ville inte gå från Östermalm till Vasastan mitt i natten och ringde en taxi. Men jag hade en superrolig kväll, kändes som en värdig avslutning till dessa galna månader med Äkta Människor. Hörni - 22 januari kl 21:00 visas de första två avsnitten som ett dubbelavsnitt. Ni vill inte missa det. Promise.

Öh, och jag har världens träningsvärk i ryggen idag. Jäkligt udda. Dansade jag limbo igår men har glömt bort det?

1 kommentar:

  1. Klokt att ta taxi! Jag hade tänkt att föreslå det men insåg att du är 25 nu!

    SvaraRadera