torsdag 8 december 2011

I min dator just nu.

När jag skaffade min MacBook (kärlek) så trodde jag inte att det gick att ta skärmbilder på den. Såklart det går, och dessutom är det bra mycket enklare än på en pc! Därför sparar jag nästan aldrig ner bilder längre, utan tar snapshots på allt jag vill spara...vilket snabbt blir ganska mycket. Jag kan till och med filma skärmen, blows my mind. Här är mina senaste screenshots som jag tagit:
Tyckte denna var så fin. Jag gillar ju tatueringar som sagt.  
Denna var också fin. T.Swift såklart.
Hehe, nya killen är irländsk och ingen förstår vad han säger, speciellt inte Brittany (som dessutom tror att han är en leprechaun och ständigt önskar sig saker av honom  "He's irish, he's like made of magic.")
Jag måste sluta hänga på tumblr, det här är ju bara deprimerande. Fast fint ändå. 
So, ingen är väl förvånad över att detta är den mest spelade skivan i mitt iTunes-bibliotek?  Nästa vecka är julavsnittet! Fast hinner de klämma in alla låtarna blir jag imponerad. Bara Christmas wrapping är med är jag nöjd!

Dianna Agron som spelar Quinn i Glee verkar vara den snällaste personen någonsin.  Okej, jag kanske ska hänga på Tumblr ändå. Bara inte på Taylor-sidor. Eller Glee-sidor. Då kommer jag ju aldrig sova igen.

Trevligaste kändisen någonsin? I think so. Ja, förutom Dianna Agron då:
Kolla in detta inlägget Diana skrev när internet exploderade dagen efter Glees konsert i Toronto och hon hade bytt sin tröja under "Born this way" till denna:
Internet exploderade. Verkligen exploderade. Och Dianna tog sig tid att förklara och skriva ett väldigt fint inlägg på tumblr om det hela. Jag lägger upp lite här nedan, men hela inlägget finns att läsa här och är väldigt fint




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar