söndag 18 december 2011

Ej finns en saga som smärtar så, som den om Julia och hennes Romeo.

Ska jag ens försöka att beskriva Romeo & Julia alltså? Herregud! Den var så fantastiskt bra kan jag säga. De hade tagit vanlig musik som man kände igen men skrivit ny text till den för att passa musikalen, massa rocklåtar och typ "all by myself" och såna låtar. Till och med Baby got back! Jättehäftig koreografi av Bounce-gänget och alla var så himla duktiga. Jag skrattade så jag fick ont i magen och fällde även en tår (eller femton). Jag älskar som sagt musikaler, och detta var en av de absolut bästa jag sett.

Trodde aldrig jag skulle säga det, men Måns Zelmerlöw var jättebra, och Lisette vet ni redan att jag avgudar. I Äkta människor spelar hon en robot, så det var roligt att se henne dansa och sjunga här :)
Huvudpersonerna.
Jag hoppas att de kör en omgång till, då ska jag definitivt tvinga hit min mamma och syster på den, vet att de skulle älska den precis lika mycket som jag gjorde. 

På vägen dit så stod dessa trumslagare utanför PUB och spelade. Det lät dock tyvärr som de där som spelar i den tecknade Robin Hood när de ska skjuta pilbåge, så jag blev mest bara skrämd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar