fredag 16 december 2011

Slutkörd.

Jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova ett dygn känns det som. Första veckan på jobbet är avklarad så det är kanske inte så konstigt att jag är trött. Första veckan har varit väldigt bra, men jag har aldrig varit på så många möten förr i hela mitt liv. Alltså det har ju egentligen inte varit en jobbig vecka, jag tror jag kan säga mjukstart på riktigt, men ändå. Jag säger som Annie, I think I'm gonna like it here. Min favoritfilm när jag var liten, tycker fortfarande den är fantastisk.


Märks det att musikaler är min favoritkategori på film och tv? Jag älskar när de helt oprovocerat bryter ut i sång, det är så härligt. Kanske därför jag älskar Disneyfilmer så mycket också?

Öh nej, nu ska jag nog gå hem snart. Sitter på ett café och utnyttjar internet här men jag somnar snart i soffan och det vore ju lite pinsamt. Men här är varmt och mysigt och det regnar ute och egentligen vill jag stanna här och sova. Vore det så fel..?

Jag har mina karaktäristiska "jag-är-trött-och-får-då-väldigt-röda-kinder"-look.
Ser även ut som att någon annan pillar mig på pannan, men det är mina fingrar.
Syns inte så väl, men detta är världens mysigaste café. Chokladbollen of course. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar