lördag 17 december 2011

Frisk luft är för töntar.


Jag har inte gjort någonting idag. Absolut ingenting. Jag har verkligen inte varit utanför dörren, för jag har hört rykten om snö och det vill jag inte veta av. Jag har knappt ens tittat ut genom fönstret. Istället har jag läst böcker, sett på vidare på första säsongen av Glee och kollat efter katter på blocket.
1x06, The Vitamin D. Skolsköterskan ger dom "vitaminer" så de blir höga och gör den bästa versionen av Halo/walking on sunshine någonsin. Denna bilden tycker jag mest är rolig för de två längst bort borde verkligen inte vara där. De är inte med i Glee...? Brittany däremot saknas, så då slängde de inte två andra? Åh, Glee är så härligt ologiskt ibland, jag älskar det. 
Jag har känslan av att jag snart passerar gränsen för vad som är okej :) hehe. 
Jag vill också ha en soffa fylld av kattungar!
Ibland tänker jag att jag skulle vilja ha en katt som sällskap, för det är billigare och lättare än en hund. Sen kommer jag på att jag tycker att katter är lite läskiga och oberäkneliga, att de lever väldigt länge och vill jag verkligen binda upp mig så lång tid och vad ska jag göra av den när jag åker hem?

Ungefär då stänger jag ner blocket igen. Fast ändå. Söta är de ju. När de är små i alla fall. Och så länge de inte rivs och tycker om att gosa när jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar