onsdag 14 december 2011

Sadist javisst.

Jag är nog lite sadistisk ibland, men just nu tycker jag en sak är väldigt rolig. Det är ett litet spel som jag kallar "varför mitt jobb är bättre än ditt jobb" och jag tycker det är väldigt roligt att leka detta med Arash just nu. (varför inte, vi är ju fortfarande vänner liksom :))

Gårdagens:


För jag jobbar med sport och det gör inte han. Hehehe.

Dagens:


För vi har hans absoluta favoritthé på kontoret, det jag knappt fick dricka de få gånger han fick tag på det när vi bodde ihop.

Japp, jag är en sadist. Men det är lite roligt tycker jag. (elakt skratt)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Linnégatan,Stockholm,Sverige

2 kommentarer:

  1. Alltså fotbollshetset klarar jag av, men det där théet går inte att få tag på förutom i de dyra samlarpaketen. Så kommer du och trycker upp den i ansiktet på mig!
    Not cool!

    SvaraRadera
  2. Hon är inte snäll hon, Arash;)

    SvaraRadera