onsdag 14 december 2011

Confession.

Såååå. Jag har ju berättat att jag är en emotional eater. De tre senaste veckorna har varit de mest emotionella och stressiga på mycket länge. Så jag har inte skött mig överhuvudtaget. Jag har carb-loadat som om jag skulle springa ett maraton om dagen typ. Vilket jag verkligen inte har gjort, eftersom jag avbokat varje träningspass i 1,5 vecka nu. Disciplinen är noll, mitt kroppsliga mående suger just nu och jag har noll ork att ta tag i mig själv, varken maten eller träningen. Blää.

Men jag måste ju, mår ju inte bra när jag äter såhär och inte tränar. Men den där disciplinen och motivationen alltså... Ska jag orka ta tag i det nu innan jul eller ska jag vänta? Sushin i min mage säger: men det är ju så gott med kolhydrater, ät mig mer! men jag vet ju att jag inte borde. Jag vill väl, men viljan är inte alltid den starkaste kraften. Vi får se hur jag gör helt enkelt. Blä.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Linnégatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar