onsdag 28 december 2011

Poff.

Jag använder idag parfym för första gången på mycket länge. Jag har nytvättat hår med nytt schampo, så jag är inte van vid doften. Min tröja är också nytvättad.

Doftbomb. Jag är helt yr i huvudet. Tur att de enda andra personerna på kontoret sitter i ett annat rum och jag är ensam, annars hade de nog också dött. Varje doft för sig luktar ju gott, men tre på en gång blev lite väl mycket. Men det är väl bättre med god doft än dålig antar jag!


Åh, och jag har funderat på vilken karaktär jag tycker ska dö om någon nu ska dö i Glee, och har kommit fram till Kurt. Min första reaktion var ju självklart Finn, men det skulle de aldrig göra. Kurts röst börjar bli lite för mycket nu. Och vad är det han har på sig? Räknas det där ens som en tröja?

Men helt ärligt, hur kan de få henne att inte gilla Perfect, men när Finn sjunger Girls just wanna have fun så gråter hon. Mina öron värker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar