söndag 11 december 2011

And you can try to stop my dancing feet, but I just cannot stand still!

En tanke bara: eftersom jag kan höra min lite lätt störda granne så väldigt tydligt när han skriker svärord över sitt tv-spel mitt i natten, kan han då höra mig lika tydligt när jag börjar skratta åt honom efter varje gång? Det är ju så himla knäppt, kan inte hjälpa att jag skrattar.

Och nu får TV4 lägga ner, har sett Glee-reklamen minst tio gånger i kväll. Varje reklampaus. Inte för att klaga, men allt youtubeande tar slut på mitt mobilsurf alldeles för fort, eftersom jag vill se minst en video efter varje reklam.

Så: kvällens video. Jossan berättade att hon ska ha hand om årets konståkningsshow i Halmstad, och detta är mitt förslag till show! Hairspray är en så himla bra musikal... kanske inte går hem hos barnen, men vad ska man göra när både Astrid Lindgren och Disney är förbjudet?

Jag älskar hur den börjar lugnt och sedan flippar alla bara ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar