måndag 12 december 2011

Första dagen i bilder.

Min första dag på nya jobbet! Jag har haft väldigt roligt och känner redan att jag kommer trivas hur bra som helst. Nu ska jag bara lära mig allas namn (40 killar som typ ser exakt likadana ut) och vilka som pratar svenska och vilka som pratar engelska. Och så ska jag lära mig allt om ftp-serverar och masters och transkribering (så jag lärde mig något värt att veta i skolan alltså, trodde aldrig jag faktiskt skulle få användning av mina fantastiska transkriberings-skills) och om sport överlag.
Fick min egna signatur i mail. Wow. Visst låter det fint med post production coordinator? Hihi. Varför jag censurerat vet jag inte ens, som om det är svår information att leta reda på. 
Jag lär ju inte bli uttråkad under lunchen i alla fall.  
Jag älskar att jag jobbat en halv dag här och redan samlat på mig ett vattenglas, en kaffemugg och en thémugg. Hoarder. 
Om vi jobbar med sport? Näää, märks det?
Så här såg jag ut min första jobbdag. Spetstopp och finbyxor. 
Äntligen har jag bokat!! Ska se den allra sista föreställningen de kör på söndag, längtar! Heja Lisette! (och Måns, då. Men han känner jag ju inte så strunt samma). Åh, det ska bli så roligt! Har hört massa bra om den. Jag kan slå vad om att jag kommer gråta. Ska försöka övertyga Lisette om att inte dö, sista föreställningen kan hon väl få överleva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar