tisdag 6 december 2011

Nej, jag sover aldrig. So what?


Ibland, när vissa låtar kommer i Glee eller i min låtlista, så saknar jag söndagkvällar i ishallen extra mycket. Skratt och showande och inte alltid så jätteseriöst tränande. Åh, det var så roligt! Nu för tiden kan jag väl knappt åka skridskor längre. Konstig känsla när jag åkte så länge ändå, från typ 9 till 16 tävlade jag, och sedan var det fyra års showande (som var det roligaste!).
Suddig bild. Och tur att jag älskar att vara tjej, jag skulle aldrig bli en bra kille! 
Åh, när Frida fortfarande var liten och söt! Nu är hon femton. Femton år! Herregud vad hemskt. Fast söt är hon ju fortfarande förstås. 

Som när jag såg denna precis. Vi gjorde också West side story i den sista showen jag var med i: The show must go on. Åh vad bra den är! La la la la la la America!


Som kan skymta lite i den här knasiga videon Jossan klippte ihop för fem år sedan. Haha i stillframen till videon så är min syster till vänster i vitt och jag till höger i grått. Åh, det var det året när hon var med som sminkös och något av barnen frågade "Ceciliaaaa, är det din lillasyster?" hehehehe. Jag var 19 och hon 24. Hehehehehehe. Det var roligt. Fast det tyckte inte Sandra. Weird.


Och sen ligger det sånahär helt udda filmer också på youtube. En tio sekunder lång videon på en krock som aldrig hände.


Och Jossan, eftersom jag inte har någon av dvderna, kan inte du rippa Gyllene Småstad och lägga upp några nummer? Hade gärna velat se Tylösun i lila glitterklänningar. Tack! :) Och Spegelboll! Jaa!
Fruktansvärt obekväm klänning som skar hål i armhålorna av glittret, men de var ju så fina :)
Tina, jag och Lollo.
Fast dessa var betydligt bekvämare! Pyjamasklänningarna.
Ja, men vi hade roligt på träningarna i alla fall! Eller jag hade det...ser det ut som.
Sharks vs Jets
Slutpose West Side Story
Slutpose för hela showen

Men oh well, allt löser sig på genrepet som var vårt ständiga mantra :) och det gjorde det ju alltid!

1 kommentar:

  1. Hur kul var inte det här att se igen. Men det var ju så att ordnade sig inte på genrepet, ibland inte förrän i sista föreställningen ha ha.. med "ljuset" men åkarna gjorde alltid bra ifrån sig

    SvaraRadera