måndag 5 december 2011

Who run the world? Girls!

Okej, nu får jag skärpa mig. Det går inte att börja gapskratta av lycka när jag är ute och går. Visst, Stockholm är en stor stad, men folk tittar fortfarande konstigt. Men jag är ju så himla glad! Mamma som för några månader sedan pratade om fasta jobb och sådant, och jag som bara sa "det finns inga sådana i min bransch". Här är jag nu, ett halvår efter examen och har ett fast jobb. Och inte bara det, utan dessutom som produktionskoordinator som är EXAKT det jag vill jobba med! Vad är chanserna för att det händer? Här är förresten företaget jag ska jobba på.

Jag börjar där på måndag, så jag har nu haft tre perfekta veckors semester. Tänk vad saker och ting bara löser sig perfekt ibland. Och på torsdag ska de ha julfest, så då ska jag följa med på den och träffa alla. Nervöst, men roligt. Tänk att de faktiskt tyckte om mig så mycket att de ville anställa just mig! Wow.

Dagens powerlåt (åh nej, jag börjar låta som Blondinbella):


Och nu vågar jag slappna av lite också. Har köpt massa julklappar idag, för jag vågar äntligen spendera lite pengar. I helgen ska jag shoppa! ÄNTLIGEN. Och så ska jag boka resa hem över jul. Blir bara några få korta dagar, men just nu är jobbet viktigare. Hurra!! Jag är så glad så glad!!

Så, eftersom mina önskningar verkar slå in ganska ofta så önskar jag mig nu ett förstahandskontrakt på en etta innanför tullarna i Stockholm. Tack.

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Heja dig! Skitbra! Vad glad jag blir för din skull :) Festa och fira ordentligt ikväll! kram!

    SvaraRadera