fredag 9 december 2011

Packad.

Iec har gratis bar på sin julfest. Det har inte svt. Det kan ha varit det som precis fick mig att gråta av skratt när jag såg detta:



SERIÖST?!?!!? Det kunde inte kommit en dag tidigare?!?? Tur att jag är lite smått full, annars hade jag seriöst varit förbannad. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag kunnat spara på att vänta EN liten dag med att handla. Som sagt, tur att jag är liiite full för nu kan jag gapskratta åt det hela istället för att gråta mitt här på Drottninggatan.

På plussidan: en av mina nya jobbarkompisar som är från skottland sa "you don't have a trace of a swedish accent, if anything you sound totally american" till mig och fick mig känna mig löjligt stolt. Jag vill låta amerikansk, absolut inte svensk när jag pratar engelska! Så strunt i hundratusentals kronor i studieskulder, jag låter ju i alla fall som en amerikan när jag pratar! ;)

Och: jag älskar redan mitt nya jobb, alla är fantastiskt trevliga, det finns fantastiska möjligheter till att utvecklas (och få resa!) och jag längtar till måndag. God natt.

(det är 18 grader i min lägenhet och jag fryyyyser, kanske dags att sätta igång elementet snart?)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hördudu, jag tyckte du sa att du skulle ta taxi hem!!!

    SvaraRadera