torsdag 29 december 2011

Jag vill också få 170 miljoner.

Idag tog jag sovmorgon och strosade in på kontoret halv tio. Då var det en enda person här och han hade precis kommit och inte ens hunnit ta av sig jackan än. Jag som tyckte att jag kom jättesent. Vi är bara fyra personer här idag. I morgon verkar det inte som att någon kommer vara här, så då kommer inte jag heller vara det. Vad ska jag göra här helt ensam? Spela flipper hela dagen? Jag blir ju bara arg när jag aldrig får mer än 50 miljoner poäng och rekordet ligger på 170.

Idag har jag min svantröja. Känner mig väldigt Rachel Berry.

Nu ska jag sluta blogga och fortsätta youtubea istället. Just nu ser jag på trailern till The Hunger Games om och om igen. Böckerna är helt fantastiska, och den första filmen verkar bli exakt lika bra. Får rysningar varje gång hon ropar "I volunteer!"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar