torsdag 29 december 2011

Topp fem från Perez topp tio.


Den väldigt kända kändisbloggaren Perez Hilton har listat sin topp tio-lista på sina favoriter från säsong tre av Glee. Hm, jag håller med om hälften ungefär. Som etta håller jag med helhjärtat dock, så den är inte så svår att räkna ut kanske :) så från hans lista snor jag mina topp fem:

Okej, jag skulle lagt upp alla videosarna men vissa av bädda in-koderna funkar inte...så jag föreslår att alla traskar in här och tittar på alla filmerna istället! :D

5. It's not over från Dreamgirls med Amber Riley/Mercedes.

4. Somewhere (West side story) - Lea Michele (Rachel) och Idina Menzel (Shelby)


3. Run the world - Heather Morris (HeMo!)/Brittany. Här kan man se en hjärtskärande video från när hon får reda på att hon inte gått vidare i So you think you can dance. Naaawww. Nej, men seriöst. Jag får ont i hjärtat på riktigt. Men who's laughing now? Nu är hon större än vad hon någonsin blivit om hon faktiskt kommit med i programmet, plus att hon dansat med Beyonce på riktigt. Bara det.


2. We are young - The new directions


1. Rumor has it/Someone like you - The trouble tones. Så jäkla superklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar