söndag 4 december 2011

Insomnia.

Jag borde sova men kan inte för nu börjar jag bli nervös igen. Hoppas de ringer i morgon. Annars ringer de säkert på tisdag och då planerar jag att vara bakis så det är ingen bra plan. Det är ju slutfest i morgon, eller wrap party för hela Äkta Människor. Trerätters, hundratals personer och världens fest, det ska bli väldigt väldigt roligt! Det kommer säkert bli lyckat, jag planerar att ha roligt i alla fall. Denna festen slipper jag ju dessutom att arrangera - alltid något! :)

Jag hoppas så att det blir en andra säsong, serien har ju redan köpts utomlands så det är svårt att tänka sig något annat. Hoppas jag får vara med igen då! Om jag nu inte får jobbet på IEC vill säga, det jag egentligen vill ha. Åh, jobbigt liv.

Lea Michele som spelar Rachel i Glee pratar om vilken låt hon vill ha med i Glee. Bra idé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar