lördag 24 december 2011

Julen i Bilder:

Bildkavalkad!
Först ut är grisen. Här hade jag satt en rosett i håret på henne, som hon krafsade bort en halv sekund senare. Hon ser så ivrig ut för jag hade godis i handen till henne, så hon vägrade sänka huvudet så jag skulle kunna få en bättre bild. 
Sen har vi denna söta lilla tomtenissen som sitter framför datorn. 
Och den här sötnosen som spelar på en iPad. Vi har några stycken i familjen just nu. 
Dom är ju för söta, de små! :) 
Min syster: nu ska vi locka håret på dig!
Okej då. Det blev fint. Höll väl i någon timme innan det såg ut som vanligt igen. 
Så här juligt såg det ut i trädgården. Förutom att det inte är riktigt så grönt som den här bilden blev. 
Vi gick en promenad och matade änderna. Hvita var väldigt ivrig, det fanns ju bröd!
Soffbordet. Förra året satt vi med våra nya iPhones, i år satt alla med sina nya iPads. Mamma och pappas, brorsans och min.
Sen kom tomten. Succé!
Victor var en prinsessa. 
Och Emil spindelmannen.
Hvita fick en ny rosett.  
Hej hej! Jag var också med. 
Och här kom Emil och attackerade mig!
Allt som allt: en mycket bra jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar