söndag 18 december 2011

Twitterhackare.

Så eftersom Glee har uppehåll just nu är ju allt dött i den världen. Eller absolut inte. För igår hackade någon Dianna Agrons (Quinn) mail och twitter och all hell broke loose som man kan säga. För i sin mailbox hade hon två låtar till nästa avsnitt plus manusen. Oh dear.

Och nu finns låtarna på youtube och jag har inte ens dåligt samvete över att jag lyssnar på repeat, för den ena är We Found Love med Rachel och Santana (som tyvärr låter hopplöst autotunead, vilket är weird för Lea har ju för fasen sjungit på Broadway, varför autotunea henne?) och den andra är en mash up på Moves like Jagger och Jumping jack flash som Artie sjunger. Jag dör av underbarhet. Så tack kära hackare, medan jag tycker synd om Dianna, så är detta helt fantastiskt. Nu ska jag bara försöka hitta de där jäkla manusen också sen kan jag vara lycklig.




Och att gå in på tumblr.com just nu och söka på Dianna Agron är typ det roligaste man kan göra, folk är SÅ arga. Inte på henne då, men på hackaren. Men det är roligt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar