måndag 5 december 2011

Sugar Motta.

Det har börjat en ny karaktär i glee. Sugar Motta heter hon och spelas av Vanessa Lengies. 26 år gammal och ska spela 16, som vanligt alltså.



När hon var 16 på riktigt spelade hon också i en serie där hon gick på high school. Mamma, känner du igen henne? Vilken serie var hon med i som vi båda tittade på?

Nu tänker min mamma säkerligen "henne har jag aldrig sett förut."


Med denna bilden då?




Nu måste du ju veta? Det är ju en av de bästa serierna som gjorts!


Japp, American Dreams eller drömmarnas tid som svt döpte den till.




Så himla bra, synd att dvdboxarna knappt finns att hitta någonstans.

Hur som helst, eftersom hon har en twitter har hon snabbt fått känna av passionen som fansen (även kända som gleeks) känner inför serien (typ jag, fast jag hotar inte folk på twitter.)

“The Gleeks have warned me not to mess with Finchel and Brittana,” she said. "There's a lot of name combos I don't get to mess with. I will try to keep that in mind!”

Haha, folk har alltså hotat henne med vad hennes karaktär får och inte får göra. Stackarn! Som om de har något att säga till om.

De slår alltid ihop namnen på alla paren, here they are:
Finchel (Rachel and Finn)
Finbray (Finn and Quinn)
Blurt/Klaine (Blaine and Kurt)
Brittana (Brittany and Santana)
Pizez (Puck and Lauren)
Quam (Quinn and Sam)
Puckleberry (Puck and Rachel)
Quick (Quinn and Puck)
Bartie/Artittany (Brittany and Artie)
Pucktana (Puck and Santana)
Wilma (Will and Emma)
Mina (Mike and Tina)

Och nej, sovandet går inte så bra.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Haha, jag kände igen henne direkt. Det trodde du inte va!

    SvaraRadera