fredag 30 december 2011

"Can I have the definition of apoop?"

På min fritid tycker jag väldigt mycket om att hänga på youtube. Väldigt väldigt mycket. Jag tycker om att leta upp roliga klipp på kändisar när de är helt vanliga människor, utanför serier och filmer. Speciellt på de från Glee, vilket är väldigt lätt eftersom alla förutom Heather har twitter och lägger ut filmer på sig själva där. Men däremot har Heather de absolut roligaste filmerna av sig själv på youtube. Let's see:

Först ut, Harry (Mike Chang) filmar HeMo. Twitterfobi.


Naya (Santana) filmar Dianna (Quinn) som dansar backstage till Safety Dance under Glee live tour. Haha, hon är rolig. Freestyle! Fast det låter som Lea som ropar kommandon till henne.


Dianna filmar när hon klipper av allt sitt hår efter andra säsongen av Glee.


Okej, här springer de bara runt. Jättekonstigt! Cory (Finn) filmar. Dianna (Quinn), Harry (Mike), Jenna (Tina) och Kevin (Artie).


Och detta är ju bara för sött för att vara sant. Dianna Agron är med i en spelling bee-tävling för välgörenhet och ska stava ordet "apoop". Jag har aldrig sett någon se så generad ut. "Excuse moi, I'm gonna go apoop." Hon verkar så himla ödmjuk. Älskar hennes sida You, me & Charlie där hon publicerar texter, bilder och filmer som folk skickar till henne.


Och detta! Hahaha. HeMo ungefär samtidigt som So you think you can dance kan jag tänka mig. Hemmavideo. Så himla amerikanskt kök, sådär såg mitt också ut nästan, till och med dörren och möblerna. Hon dansar till Lifehouse med någon kille som drar av henne byxorna, men det stoppar inte henne. Jättekonstigt. Undra om hon ens vet att detta ligger på youtube. Farligt att bli känd...


En väldigt random video på när de kastar bollar. Switch directions och alla kastar på Mark.


Och Naya har en dans som kallas "the Naya dance" lämpligt nog. Denna lade hon upp på twitter för att önska de andra från Glee god jul.


Detta är den absolut bästa dock! Hahahaha. HeMo är full och sjunger och dansar hela "Part of this world" från Lilla sjöjungfrun. Hon är så fantastiskt udda och konstig. Och för övrigt såg mitt vardagsrum ut sådär också typ. Fast större och utan tavlor.


Och lite Taylor. Hon har tappat sin tandställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar