måndag 12 december 2011

Filmnörd.

När jag bodde i USA såg jag nog i genomsnitt två filmer i veckan på bio. Det gick så himla många bra där, kunde ju inte låta bli.

Sen bodde jag i Falun i tre år. Där går verkligen inga filmer på bio.

Nu bor jag i Stockholm. Här visas väldigt många filmer, men jag har inte tyckt att jag utnyttjat detta så som jag borde. Film är till för att ses, och eftersom jag älskar att gå på bio och dessutom gärna ensam har jag ju alla möjligheter. I lördags var jag på Simon & Ekarna till exempel, den var väldigt bra. 

Hur som helst, jag tycker inte att jag sett så många filmer. Ja, till mamma ringde häromdagen och berättade att jag fått ett guldkort från bioklubben hem i brevlådan. Ojdå. Så jag går visst på film ändå... hehe. Och eftersom jag har lite OCD ibland så sparar jag nästan alla biobiljetter. Så låt oss se, hur många filmer har jag sett i Stockholm?
Hello, biobiljetter!
15 stycken! Fast då har jag nog slängt några biljetter också... 
Det var väl inte så många? 
Fast nu har jag ett guldkort som ger mig 20% på allt i kiosken (damn it!) och ger mig förtur till förhandsvisningar, som jag säkert ändå inte kommer utnyttja... men jag får gratisbiljetter på alla poäng jag har i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar