onsdag 14 december 2011

Vinterkräksjuka?

Sitter och transkriberar en intervju med en brittisk friidrottare. Herregud, jag kommer veta vem varenda person är i OS nästa år. Hur som helst. Lyssnar på intervjun och skriver samtidigt ner vad han säger ord för ord. Stoppar och läser ibland. Ser helt plötsligt att jag skrivit att han år 2010 blev diagnosticerad med "existence barf virus".

Vad det där än är så hoppas jag att jag aldrig får det. Låter ganska äckligt. Nu ska jag ta till mina googleskills för att försöka lista ut vad han egentligen fick för sjukdom...

En googling senare: epstein-barr virus! Haha. Ja det är inte lätt det här. Men roligt i alla fall! Fast det är inte det enda jag gör, jag har faktiskt andra uppgifter också :) och jag trivs helt fantastiskt bra. Jag får prata engelska varje dag, jag har väldigt trevliga jobbarkompisar och än så länge så älskar jag det!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Linnégatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar