torsdag 29 december 2011

Bio? Kan inte välja dock.

Okej, nej jag har inget att göra! Alla andra spelar flipper eller bordtennis så jag är inte den enda. Jag kollar min mail på ipaden (ja den fick följa med mig till jobbet idag, jag kallar det "ta med barnet till jobbet-dagen"), smsar på iPhonen och kollar sf.se efter biobiljetter på datorn framför mig. Men det finns för många filmer jag vill se just nu, kan inte välja!! Kommer förmodligen inte se någon alls för jag har sån beslutsångest.
Ett måste.
Första filmen var så himla bra, denna lär ju också vara det.
Verkar också bra!
För Lea Michele från Glee är med. Annars verkar den sådär. Samma som gjort Valentine's day och den är ju ganska fruktansvärd. Ja, förutom Taylor då, hon är fantastisk. Eller ja. Haha. Nja. Men ändå. Det är roligt när hon dansar. Och så är Today was a fairytale med i filmen och den är bra.

1 kommentar:

  1. Jag har sett två av dina fyra förslag och kan meddela följande. Tatton var bra, men störde mig på att dom pratade med dålig fejkad brytning och att årstiderna inte riktigt var kontinuerliga. sherlock var bra, och underhållande. Inte riktigt lika smart som den första men mer action.
    Hade jag varit du hade jag valt tinker tailor soldier spy! Surar för att den inte ens går i Halmstad...

    SvaraRadera