torsdag 1 december 2011

Första december.

1. Nej de har inte ringt. Nästa vecka då alltså! Höll på att få ett nervöst sammanbrott när det ringde innan dock, men det var bara pappa. Och när jag ringde min mamma var mina första ord "nej de har inte ringt" för hon var minst lika nervös.

2. Jag har köpt min första julklapp idag och planerat några fler. Älskar att ge bort grejer, i alla fall om man hittar bra saker :)

3. Jag har även storhandlat idag. Roligt att min uppfattning av storhandling just nu består av tre kartonger ägg, en stor köttbit och ett kilo körsbärstomater. Det är typ det enda jag äter just nu, plus hinkvis med thé.


Massa ägg, fläskkarre och en låda köttfärsbiffar som jag gjorde häromdagen.


Godis! Jag äter verkligen dessa som godis, det är ju så gott :) det är roligt att jag nästan anser att de är onyttiga bara för det haha, fast jag äter hallon ibland också som godis. Gott!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Beridarebansgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar