tisdag 1 november 2011

No net.

Igår upptäckte jag att mitt internet inte funkar längre i lägenheten. Den vill att jag ska välja en ny operatör och ett nytt abonnemang. Fantastiskt. Jag antar att han jag bor hos sagt upp sitt internet utan att berätta det för mig. Jag är inte ens förvånad. Fruktansvärt irriterad, men inte förvånad.

Som tur är kan jag ju ansluta till internet via min iPhone, än en gång förklarar jag min kärlek till denna fantastiska pryl. Visst, det kunde gå snabbare, men jag har ju i alla fall internet. Tack och lov. Ska ta tag i det där med hyresvärden snart. Avdrag på hyran ska jag ha i alla fall, det var ju sagt att internet skulle ingå! Åh jobbigt. Det hade ju varit lättare om han ens gått att kontakta liksom. Blä.

1 kommentar:

  1. Kan nog vara så att det är leverantören som stängt av internet och inte han som sagt upp det. De brukar ju inte vara så förtjusta i att leverera någonting de inte får betalt för ;)

    SvaraRadera