onsdag 9 november 2011

Studiovecka aka. "viloveckan".

Eftersom vi har studiovecka så är det återigen dags för mig och inspelningsassen att dela upp oss. Ja, den här produktionen har ont om pengar, och eftersom vi är timanställda kan de göra så. Det betyder ju dock att jag fick sovmorgon i morse vilket aldrig är fel. Ställde klockan så jag kunde snooza, sen gick jag upp, började koka ägg och gjorde thé som jag la mig i sängen och drack. Såg på nyhetsmorgon och tog det lugnt i 45 minuter innan jag ens på riktigt startade min dag. Morgonpromenader i all ära, men att ha en sådan morgon är guld värt ibland. Fast det kommer jag nog inte säga om några veckor när/om jag är arbetslös, då jag kan ha en sådan morgon varje dag...

Fast så ska jag inte tänka, jag SKA få det där jobbet! Det är lite kaos i mitt liv just nu, så himla mycket på gång - alldeles för mycket. Önskar att jag kunde fly hem och gömma mig i några veckor, men så funkar det inte längre. Vuxna måste ta vuxna beslut. Oavsett vad det gäller. Men det hade varit lättare om inte allt kommit på en gång!

Well, det positiva i min dag är att jag har sjuk träningsvärk i magen, jag har klätt upp mig i klänning och illrosa strumpbyxor idag och jag ska äta rostbiff med grönsaker till lunch. Nu ska jag SWOT-analysera mig själv. Strenghts, weaknesses, opportunities och threaths. Känns passande inför en jobbintervju! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar