måndag 21 november 2011

But it's so pretty!

Jag älskar förpackningen. Alltså, jag skulle kunna köpa Appleprodukter enbart för de fina förpackningar!


Öppnad! Och ett ben och ett knä.


Datorn visar vad den går för! Innan jag köpte den var jag tvungen att veta att den skulle spela filerna på min Windowsformaterade hårddisk. Det gjorde den! Yay, Glee! Här sjunger John Stamos.


Kolla hur fint de dekorerat på Sergels torg! Hela Stockholm lyser just nu, jag älskar hur fint de gjort det överallt! Ska ta fler kort och visa någon dag. Har aldrig sett Stockholm på vintern förut...


Middag!! Misslyckade bananpannkakor som blev mer scrambled än hela. Goda dock, men smör och hallon. Mums! En banan+mandelsmör+ägg. Winning.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar