söndag 20 november 2011

Go Heather Morris!

Tur att denna veckan inte totalt förstört mitt sovschema :) klockan är nu 5 på morgonen och jag är varken trött eller har sovit en blund. Ligger dock och fnittrar hysteriskt åt youtubevideos så lite trött är jag nog allt. Härligt att jag börjar kl 7 på måndag ;) ääääh, jag överlever. 

Nu ska jag titta på fler roliga Brittany-videos. Från början var hon bara med i Glee för hon var så himla duktig på att dansa, sen gav de hennes enstaka idiotiska repliker, och direkt blev hon så otroligt populär att nu är hon en av huvudkaraktärerna. Ha, take that So you think you can dance som inte tyckte hon var tillräckligt bra för top 20 i första säsongen! Istället dansade hon med Beyonce och har en stor roll i en otroligt stor tv-serie!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar