måndag 28 november 2011

Saker jag tagit kort på och tänkt blogga om de senaste dagarna:

Extramadrassen bakom sängen! Hur smarta är mina föräldrar egentligen? Ligger alltid så här! :)


De fjäskar genom att sätta på en mygga så vi kan höra henne prata?


Titta vad jag hittade på maxi. Synd att jag inte använder parfym...


De har spolat en is i vasaparken! Modigt med tanke på att det inte varit minusgrader än.


Tänkte visa mitt hus, och att jag är den enda vars lägenhet lyser rosa. Det syntes inte på bilden dock...


Så här ser jag ut när jag går på vuxenmöte. Ganska vuxet, i alla fall om man jämför med onepiece. Nej, jag har seriöst ingenstans att ha mina träningskläder. 25 kvadrat är litet people!


Dagens rester: meatza. Köttfärsbotten med pizzatopping. Löjligt gott.


Och det var nog allt för nu.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar