tisdag 22 november 2011

iLove.

Helt seriöst. Den startar på en minut. Jag tog tiden. Från det jag tryckte på knappen till att jag kunde börja använda den så tog det en minut. Min förra dator startade (motvilligt) upp på 10-15 minuter ungefär. Och dessutom: den är helt tyst. Igår när jag stängde av den kom jag på att den lät ju ingenting! Min förra lät som ett tröskvärk. Om jag är nöjd med mitt köp?

Otroligt! När jag började använda Mac första gången på gymnasiet tyckte jag det var ungefär det krångligaste någonsin, systemet är ju helt annorlunda. Efter en tid med att vänja sig insåg jag fördelarna, men har ändå aldrig skaffat någon själv. Har ju trots allt varit student... men nu har jag en, och jag är så nöjd! Happy happy happy!

Idag ska jag gå till SVT och göra klart min handkassagrej, blä, och hämta min cykel. I eftermiddag ska jag träna och sen får vi se. Söka lite jobb kanske? :) Ta det lugnt ska jag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar