lördag 19 november 2011

Week from hell.

Äntligen är helvetesveckan över. Alla var verkligen helt slut igår. En dag kvar nu för mig, konstigt... På måndag är jag inspelningsass till vår second unit, sen är jag klar med äkta människor. Superweird. Har ju jobbat på den sedan 28 juni, tänk så snabbt tiden går. Eller ja vi får väl se, de kanske inser att de behöver mig den sista 1,5 veckan också ;) och sen är det superslutfest den 5 december med alla som jobbat med serien, ca 150 personer. Men så har vi ju 90 skådisar också, inte så konstigt att vi blir många. Tio entimmesavsnitt kräver många karaktärer. Åh jag längtar till vecka 3 då den kommer på tv, kommer bli så häftigt! Och nej, denna gången behöver jag inte fixa festen, thank god! Vi ska vara på en restaurang :)

Idag ska jag inte göra många knop. Ser på idol nu, sen ska jag träffa Gerda för kaffe och bio i eftermiddag. Kanske städa och diska lite, lägenheten är kaos efter dessa dagarna. Annars får det vänta till i morgon, vila låter skönt...


Vagnhallar från igår. Riktigt häftigt och snyggt! Spoilers, men denna veckan har vi dödat mååååånga personer. Hehe.


Gjorde dagbesked igår och såg detta för måndag :( blää.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar