fredag 25 november 2011

Fredag den 25.

Okej, jag blev precis lite för exalterad över att de gjorde reklam för säsong 3 av Glee i reklamen på idol. Jag har ju inte ens kanal 11! :) Men ändå. Gleeee! Och seriöst, Amanda Fondell i idol? Hon är helt fantastisk, hennes första låt idag var fantastisk.
Amanda%20Fondell%20-%20Fire

Idag har jag lunchat med Gerda och Paul i tre timmar. Det var jättemysigt! Vi satt på chokladbollen (seriöst, jag älskar Vasastan!) och åt lunch (babyspenat, ägg, räkor, tomat och lite dressing), drack kaffe och pratade. Paul gjorde sin praktik på Äkta Människor, och har sedan dess jobbat på Efterlyst och ska nu jobba på Kniven mot strupen härnäst. Skoj! Extra skoj eftersom han kommer på slutfesten då också ju. Gerda klipper nyheter på TV4, man ser hennes namn i inslagen ganska ofta! Det är häftigt. Men det krävs ju tydligen att två är arbetslösa för tillfället och en har en ledig dag för att vi ska hinna träffas, annars jobbar alla för intensivt och för konstiga arbetstider för att hinna med det. Jag och Gerda bodde ju ihop i somras och vi sågs ju knappt då ens!

Och så såg jag Josephine Bornebusch idag också, Mickan från Solsidan alltså. Jag är ju sämst på att lägga märke till folk, men hon var så sjukt lång, det var enbart därför.

Sooo, världens spretigaste inlägg. Vi slänger in en bild på det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar