onsdag 2 november 2011

Ökad förbränning? Tror jag inte.

Okej, jag är typ konstant hungrig just nu känns det som. När jag kom till jobbet i morse (efter att ha ätit frukost hemma) blev jag panikhungrig och illamående för jag var så hungrig helt plötsligt. Jag fick äta några finncrisp med massa smör på för att kunna fortsätta jobba. Tur att finncrisp är okej att äta, det är så himla gott!

Och nu ikväll har jag ätit fyra ägg med massa smör, flera ostrullar och paranötter, och ändå är jag fortsatt hungrigt. Jobbigt är det då att klockan är elva på kvällen och jag inte har något hemma att äta eftersom jag åker iväg i helgen. Men jag överlever nog. Men konstigt är det, för jag tvivlar starkt på att jag höjt min förbränning så mycket på de tre veckor jag tränat. Jag äter ju ordentligt med mat som det är, absolut inget kaloriunderskott, så det är jobbigt att bli så himla hungrig ibland. Skulle kunna äta och äta. Äh, fast inget mig emot, mat är goooott! I morgon innan flyget har jag bestämt mig för att äta på Max, deras low carb-burgare är megagod! Har inte ätit snabbmat på väldigt länge, så jag längtar lite. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar