fredag 4 november 2011

Dagens funderingar.

Jag dör på den här hunden alltså. Hur kan man älska ett djur så mycket? Jag bryr mig knappt att hon ligger mitt i sängen så jag inte får plats med mina ben, för hon är så förbannat gosig!


En sötnos på höstäventyr.


Dagens postsecret:



Och återigen, jag älskar att vara hemma i Halmstad! Åka och handla med föräldrarna, gå ut med hunden, gå en sväng på stan med mamma. Jag älskar vanligt hemmaliv, att bara umgås med de bästa föräldrarna som finns. Träffade min farmor innan och hon var rolig som alltid. Och i morgon är det värsta släktdagen och på söndag ska vi åka på utflykt! Det har jag också längtat efter :)


Och jobbintervjun jag ska på då. Det är för ett företag som har hand om sportsändningar. Det är ett fast (!!) jobb som en sorts assistent/koordinator och jag vill jättegärna ha det. Alltså jättejätte. För ett tag sedan skrev jag ju om att jag fått ett konstigt mail med titeln "jobberbjudande" och att jag sedan sökt jobbet. Det är alltså det jag ska på intervju för nu. Så håll tummarna den 15 november! Jag behöver det!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Yxenvägen,Halmstad,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar