lördag 26 november 2011

Lördag!

Det enda sättet jag känner mig sjuk på just nu är att jag har lock för öronen och ett lätt tryck över pannan, men annars är jag okej! Ingen träning än dock, men jag ska snart gå till Ica maxi på Kungsholmen och köpa mat, solen skiner och det är en ganska bra promenad så det blir skönt. Har absolut ingenting hemma alls i matväg. Ikväll ska jag laga meatzza som är en sorts pizza fast med köttfärsbotten. Det är så gott! Så då ska jag äta ost, har inte ätit det på läänge nu. Mozzarella såklart, ska det vara så ska det va ordentligt!


Och en bild från äkta. Ibland på skolan klagade vi på att vi inte hade alla förutsättningar för att kunna göra de bästa möjliga filmerna. Ganska ofta fick vi improvisera. Well, varför skulle inte vi göra det när det görs på riktigt också? Haha. Åkvagnar finns inte alltid i närheten, kontorsstolar funkar väl också?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar