torsdag 10 november 2011

Still going strong.

Visst syns det en liten muskel? Ser ni den där lilla antydan till en bula? Inte? Den finns där, jag lovar! 

Jag orkar lyfta tyngre i alla fall, både på skivstångspassen och i cirkelgymmet. Feeling strong!! Och mina jeans sitter lite lösare (fast har gått sönder på insidan av låren!! Dumma cykel, de slits jättemycket av 1 timmes cyklande varje dag) och jag tycker även att mina löpartights gör det. Heja mig!! Vikten var bara lite skillnad när jag var hemma, men skitsamma! Jag mår bra och det är det enda som betyder något!

Fast igår innan träningen (ca 18:00) var min mage jättesvullen och jag hade ont i den. Kunde inte förstå varför, förrän jag kom på att jag testade att äta lite frukt vid 16-tiden. Jag åt en smal äppelklyfta, fem bananskivor och fem vindruvor. Jag ville mest testa om jag blev sötsugen på det, vilket jag inte blev, men herregud vad min kropp reagerade på sockret! Jag blev yr i huvudet och fick som sagt jätteont i magen. Sjukt.

Dock ska jag ändå lyxa lite på lördag har jag bestämt. Små planerade avsteg kan jag göra, och det kommer bli banan- och mandelpannkakor. De består av två bananer, ett ägg och en matsked mandelsmör (Reneé Voltaire). Ska bli spännande, jag hoppas att det går bra. Annars får väl Arash äta dom och så äter jag mina ägg som vanligt... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar