söndag 27 november 2011

God natt.

Nej, om jag skulle inse att klockan är 01:40 och att jag borde sluta lyssna på Adele och gå och lägga mig istället. 



Förresten, jag pratade massa igår med Jossan om USA och vår Thanksgivinghelg. Hon tackade för att jag inte lagt upp den lilla fina filmen hon klippt ihop, så därför måste jag ju göra det. Eftersom jag förstörde hela resan med att vara ynka 20 år gammal kunde vi ju inte gå ut, så istället köpte vi blaskig amerikansk öl (millers) och oreos och tittade på en sönderklippt version av Titanic på tv. Eftersom den gick på en vanlig kanal och inte cable hade de klippt bort de "värsta" delarna, snacka om att förstöra en film... och vi hade en jättelång diskussion om filtar. Ehm. Och ja, vi var kanske lite berusade.

Men här kommer den. Och just det, Jossan kallar mig crackwhore för vi hade nyligen sett ett väldigt roligt avsnitt av One tree hill där de kallade varandra fula saker, och hade börjat med ovanan att göra det till varandra. Hon menar inget illa haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar