tisdag 8 november 2011

Going primal.

Jag har börjat köra lite mindre lchf och lite mer primal/paleo/caveman från och med idag. Äter i princip samma som innan fast inga mejeriprodukter. Primal går helt enkelt ut på att man äter så ren och naturlig mat som möjligt. Fanns det för tusentals år sedan är det okej, annars inte. Lätt och nyttigt, det vi är skapade till att äta helt enkelt. Dricker tranbärsvatten så det står härliga till (sockerfri) och detoxar min kropp. Det känns bra. Dock var jag vansinnigt trött idag, fick sova lite efter jobbet och innan träningen för att orka. Gick på core bosu, det var sådär. Jag gillar träning som får mig att svettas mängder, och det gjorde inte denna träningen... Men i morgon ska jag på skivstång intervall, då kommer jag ta igen svettandet tror jag!

Jag har även fått förlängt på jobbet med en hel dag, så nu är jag kvar till 21 november. Hoppas ju fortfarande på min intervju dock, men man vet ju aldrig vad som händer tyvärr. De kanske ska träffa 20 personer liksom? You can never know... Om jag får det har jag lovat att bjuda mamma och pappa på Grill här i Stockholm, så de borde verkligen hoppas att jag får det haha. Fiiiin restaurang, har velat äta där länge!


Satt på jobbet med lite dricka framför mig idag; Vatten, vitt the och tranbärsvatten.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

1 kommentar: