onsdag 9 november 2011

Mat och träning.

Klockan är över tio på kvällen och jag har fläskkarré i ugnen. Jag är sjuk ibland. Nej jag ska inte äta den nu, men den var på väg att gå ut och jag behövde lunch till i morgon. 39 kr kilot på Maxi, så himla bra. Uppvärmning inför när jag ska laga lamm också, tänkte ge mig på det i helgen! Denna har jag massa olika kryddor på, typ allt jag hade hemma förutom kanel och sen har jag gnidit in den i vitlök. Blev sjukt gott kan jag meddela, tog mig en smakbit.


Och idag är det exakt en månad sedan jag köpte mitt träningskort på Friskis. Har tränat 14 gånger, det är godkänt tycker jag. Detta trots att jag inte tränade tors-mån nu i veckan som var :) nästa månad ska bli ännu bättre! Jag är peppad och laddad inför en bra november, jag har nu sex månader på mig att se lite resultat. Jag har ju satt min födelsedag som mål, då vill jag kunna se lite förändring i alla fall!


Nu är jag trött. Gick ju på skivstång intervall idag, trots att jag nästan dog förra veckan. Hon skriker och har sig, sånt gillar jag. Lite (mycket) galen! Trött och redo för helg redan. Två arbetsdagar kvar!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar