tisdag 29 november 2011

Äkta människor är sjuka.

Idag filmar äkta människor näst sista dagen, och det på sabbatsbergs sjukhus. Jag bor på sabbatsbergs sjukhus, alltså verkligen. Mitt hus är en gammal sjukhusbyggnad. Därför bestämde jag mig för att besöka mina gamla jobbarkompisar idag.


Ett bra tecken på att jag var på rätt väg.


Titta här är dom ju!

Jag kom precis i slutet av lunchen, så alla hade tid att prata. Hoppades jag skulle slippa "men lilla gumman, hur är det på riktigt?"-tonfallet, men självklart så var det där. Men det var roligt ändå, och jag har saknat alla fina människor. Nästa vecka är det slutfest som sagt, jag längtar!





Var där en timme och tog en kopp kaffe och pratade skit, det var mysigt. En kompis sa dessutom att om jag inte får jobbet så ska hon försöka få in mig på filmatiseringen av Hypnotisören, så då blev jag jätteglad! Lite av min panik släppte, då finns det ju hopp även om det nu inte blir av med det andra jobbet :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar