lördag 26 november 2011

Julklappsönskningar.

Mamma undrade häromdagen var jag önskar mig totalt i julklapp, så här kommer det:

En plattång
Sminkkurs från typ Makeupstore. Seriöst, jag är 25 år och har ingen aning om hur man sminkar sig.
Presentkort på H&M
Fodral till min MacBook och iPad (tänk glitter)
Harry Potter samlingsbox med alla åtta filmerna.,
dvd eller bluray.













Glee säsong 2 på dvd eller bluray.













Bok, finns att köpa här.

















Bok 2, finns att köpa här.

















Utöver detta önskar jag mig fina överraskningar, en lägenhet i Stockholm (20-25 kvadrat i Vasastan, Norrmalm, Kungsholmen, Östermalm eller Söder tack, se gärna exempel), ett fast jobb, resa till Los Angeles + statistroll i Glee, Laleh eller Adele i en liten box i min lägenhet som kan sjunga för mig när jag vill och att jag får delad vårdnad av Hvita. Det var nog allt.

1 kommentar: