måndag 21 november 2011

Köpt lycka är lika verklig som annan.

Det finns människor som påstår att man inte kan köpa lycka.

De har uppenbarligen aldrig då köpt en MacBook Pro. Eller en iPhone, iPad eller iPod.

Jag är nu stolt ägare till en MacBook och det är den finaste i världshistorien. Mediamarkt öppnade idag i centrala Stockholm och hade fantastiska erbjudanden på datorer. Jag åkte dit efter jobbet och fick först köa in i butiken, sedan köa till Apple-disken, sedan vänta medan de hämtade fler datorer för de gick åt som smör och sedan köa för att få betala. Så värt det dock. Den är så fin!! En 13 tums sprillans ny dator och helt plötsligt fick jag livsglädjen tillbaka, den som jag tappade igår. Och dessutom är den ju äntligen perfekt kompatibel med min iPhone, detta är så underbart! Och halleluja att jag sparat de flesta grejer på min externa hårddisk, även om vissa saker är borta nu...

Men nu så kan jag gå tillbaka till livet igen. Nu ska jag se på Glee på min fina dator som jag döpt till iLove. Hehe.
Min första photobooth-bild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar