måndag 28 november 2011

Monday morning meeting.

Så har jag varit på intervju nummer 2. Jag var där i en timme och fyrtio minuter, och det kändes så himla bra och jag gav allt jag hade att ge. Jag hoppas verkligen att de anser att jag är bäst lämpad för jobbet, för det var längesedan jag ville ha något så mycket som jag vill ha det här jobbet. 

På vägen hem köpte jag en "det här gjorde du bra"-gåva till mig själv; ett nytt iPhone-skal. Snyggt, eller hur?
Jag i business-outfit och med min telefon. Pink is fab!

3 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas Cecilia! och är väldigt nyfiken vad det är för jobb du söker!

    SvaraRadera
  2. Iphoneskal, det är ju ett kassettband;)

    SvaraRadera
  3. TACK för din kommentar inne hos mig. Blir lika rörd varje gång en för mig okänd människa tar sig tid att skriva.

    Tack igen, och lycka till med jobbet!
    Kram Sara

    SvaraRadera