onsdag 30 november 2011

Ont i magen.

Jag är så nervös att jag knappt kan tänka klart. De sa på intervjun att jag absolut tidigast kunde höra från dem på torsdag, annars i början av nästa vecka. Jag hyperventilerar vid bara tanken på samtalet. Åh, jag kommer bli så himla besviken om jag inte får det, men vi var ju tre stycken som blev kallade på en andra intervju. Jag försöker förbereda mig mentalt på att det kanske inte blir jag, men det är så svårt när jag vill så mycket. Oavsett vad beskedet blir så hoppas jag de ringer i morgon, så jag slipper oroa mig hela helgen. Och snälla, hoppas det blir ett positivt besked...


För övrigt så ringde jag precis min kära mor för jag kom på att hon är i Ullared, på Gekås närmare bestämt och jag ville ha lite grejer därifrån. Hon berättade i alla fall att hon köpt en rosa prinsessklänning för min yngsta brorson önskar sig det. Jag dör av söthet. Om jag någonsin får en son hoppas jag också han vill ha prinsessklänningar. Nu vet jag definitivt vad jag ska köpa till honom i julklapp.
Sötnosen.

Nu ska jag sticka och träna! Hej så länge!
(japp, valde bort AW för skivstång intervall. Galen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar