fredag 18 november 2011

Torsdag.

Jag är så vansinnigt trött och min taxichaufför vägrade sluta prata om att jag skulle fixa någon som ville göra hans politiska dokumentär om Grekland, och körde jättesakta för att hinna säga allt. Gaah. Jag tycker om att prata med taxichaufförerna men det där orkade jag inte med. Dessutom smaskade han. Finns inget jag avskyr mer. Men vad klagar jag för, jag får ju för fasen gratis taxi hem om jag börjar eller slutar mellan 00-06, lyxliv.


Här filmade vi i natt. Det är en återvinnigscentral. Att säga att det luktade gott vore att överdriva. Dessutom kryllade det av råttor men jag såg inte en enda. Besviken! Nu är det bara en natt kvar, skönt för det här har känts som världens längsta vecka. Så trött nu! Ska se Adele-medlyt en gång till, sen sova. Snark!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar