måndag 31 oktober 2011

Springa träna jobba.

Eftersom jag jobbar lite knäppa tider denna veckan också, så hade jag bokat in ett träningspass vid lunch idag. På Friskis här måste man hämta ut sin biljett tio minuter innan passet, annars får man en prick och det är inte bra. Halv tolv stod jag och skulle ta min cykel och trampa till gymmet. Vad kom jag på då? Jo, min cykel stod ju kvar på jobbet eftersom jag åkt taxi hela helgen!

Det var bara att börja springa alltså. Jag halvsprang till Friskis och kom fram exakt 11:50 och slapp en prick :) haha. Dock var jag ju helt slut och svettig, men det var bara att köra ett pass indoor walking. Lyckligtvis var det bara 40 minuter långt, men jag är ändå väldigt trött. Hektisk start på morgonen, och jag fick knappast den energin jag kunde behövt inför 15-00 som jag jobbar idag.

Förra veckan jobbade jag 56 timmar. Behöver jag ens säga att jag längtar till torsdag kväll när jag flyger söderut? Ååååh, vad skönt att komma hem en sväng :)


Inte idag, men så här svettig vad jag efter cirkelgymmet igår. Älskar det! Familjär och skämtsam stämning samtidigt som instruktören hetsar och driver en att jobba hårdare. Det roligaste jag vet just nu!


Och igår kväll såg jag scream 4. What's your favourite scary movie? Jag skrattade dock ibland, och hoppade till ibland. Jag gillade den!


Och jag säger ju det. Jag inbillar mig inte.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Andra Bassängvägen,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar