måndag 10 oktober 2011

30 day shred.

Efter jobbet idag körde jag dag 1 på Jillian Michaels 30 day shred. Jag har sett helt fantastiska resultat av den på nätet, nedan kommer jag lägga ut bilder på lite motivation. Hon är cool, jag saknar Biggest loser...fast hon är ju på The Doctors nu för tiden, så det spelar ju ingen roll att jag inte kan se BL längre.

Men jag är så himla laddad nu i alla fall. Det gäller bara att fortsätta ha motivation, något som brukar lägga sig ganska fort hos mig. Men nu när jag skriver det här måste jag ju fortsätta, eller hur? :) Men imorgon blir det vilodag, sen på onsdag kör jag indoor walking igen! Det var roligt :) Och på fredag har jag bokat in ett skivstångspass, spännande.

Så här ser mitt kylskåp ut just nu:
Överst: "You have brains in your head, you have feet in your shoes, you can steer yourself in any direction you choose." Bilden på Jillian säger: "Why choose failure when success is an option?" Hon som gör situps står det "respect you body" på och den nedersta står det "Do you know what's better than eating something you've wanted for days? Loosing the weight you've been wanting to loose for years". I mitten sitter ett träningsschema där jag fyller i om jag tränat, om jag slarvat eller ätit bra. Än så länge har jag ätit bra, massa nyttiga proteiner och fett, och tränat!

Töntigt perhaps, men motivation är bra! Här kommer lite bilder på folk som lagt upp resultat efter att ha kört Jillians 30 day shred. Det är alltså en träningsvideo i tre steg, som är asjobbig verkligen! Och då är jag bara på level 1...men skam den som ger sig!











2 kommentarer:

  1. Härligt! Du fixar det! Jag blir ju alldeles motiverad här med ju. Vad är det för video? Kanske något man borde prova ( om min förbannadeförkylning försvinner nångång!) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Precis som dig så lägger min motivation sig snabbt vilket gör att jag brukar försöka titta på ett avsnitt Biggest Loser eller lyssna på riktigt motiverande låtar precis innan passet. Det ger tillräckligt med energi för att köra 60 min träning och sedan är det inga problem att hålla igång resten av dagen.

    SvaraRadera