torsdag 6 oktober 2011

Vad gör jag idag?

Eftersom jag och Tilde nu delat upp oss betyder det att hon gör mitt jobb på morgonen och jag gör hennes på eftermiddagen. Så nu är jag inspelningsass alltså. Jag servar med frukt, kaffe och vatten (och skämt).
Här är en gåta jag drog igår som uppskattades (stal den dock från P3): Bamse, fantomen och Kalle anka har hittats mördade. Vem är den misstänkta?


Avslappnat med kaffe. Jag tar mindre och mindre mjölk varje dag, målet är att kunna dricka det renat. Och ja, det är traumatiskt att besöka the scene of the crime (tappade ju min telefon här) men sofforna är sååå sköna! Lite för sköna.


Såhär avslappnad är jag idag.

Svaret på gåtan: en seriemördare. Haha! Jag skrattar varje gång!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Hangövägen,Stockholm,Sverige

1 kommentar: