fredag 14 oktober 2011

Slutfester och sånt.

Idag är jag leeeeeedig!! Fast jag jobbar ju lördag och söndag, men ändå. Så skönt. Festen igår var rolig, fast vi slet som bara den för att hinna klart. Bära bord, dekorera, plocka fram all mat, ställa fram dricka och sånt. Vi fick se lite mer material som klippts och det ser riktigt bra ut! Jag längtar till den börjar visas på tv, det är faktiskt en riktigt bra serie! Nu har vi filmat avsnitt 1-8 så nu går vi på de sista två. Helt sjukt vad tiden går fort! Jag är så tacksam varje dag för att jag får vara med och uppleva allt på Äkta människor, det är så himla roligt!

Men jag gick hem vid åtta från festen, då var jag helt slut. Fick dock för mig att uppdatera min iPhone till nya operativsystemet så jag somnade ändå sent, men det var skönt att vara hemma.

Idag ska jag städa hela min lägenhet, det behövs verkligen. Sen ska jag laga lite matlådor och ikväll ska jag träna ett skivstångspass. Spännande, har aldrig gjort det förut. Nervöst att veta vilka vikter jag ska ta men jag satsar på de lättaste ;)


Lisa posar på slutfesten. Vi hade amerikanskt tema (nähä?) med ribs, kycklingvingar, pancakes med sirap, coleslaw och annat. Jag valde det jag tyckte var minst farligt och det gick bra. Ingen alkohol för mig!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kungstensgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar