måndag 24 oktober 2011

Var är utrustningen? Komsi komsi.

Ungefär så här glad var jag i morse när jag fick vänta en timme på ljud och bildmedia för de slarvat bort utrustningen jag skulle hämta. De sa att den var utlämnad i fredags, fotografen sa att det var den inte, sen sa någon att den kanske var körd till svthuset, men där var det ingen som hittade den... Så till slut efter en timme fick jag en helt annan utrustning. Tur att jag har massa tålamod :D haha.


This ain't fun tänkte jag i morse. Då såg jag ut såhär. Typ i alla fall. Lite gladare förmodligen.

Ikväll ska jag träna skivstång intervall. Det ska bli asjobbigt tydligen, på Friskis hemsida står det "för den vältränade motionären, intensitet ligger mellan medel och intensiv" :D jag kommer dö! Är absolut inte vältränad, men kommer ju inte bli det om jag inte utmanar mig själv. Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Tredje Bassängvägen,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar